Rekening verificatie proces

Waarom heb ik geen code ontvangen om mijn telefoonnummer te verifiëren?

Zorg ervoor dat u niet uw landcode aan het nummer toevoegt, daar het systeem automatisch het nummer van uw landcode op basis van uw

Lees meer

Waarom heb ik mijn verificatie brief niet ontvangen?

Afhankelijk van het land waar u woont, kunt u ons vragen om een brief voor adresverificatie naar het postadres dat op uw

Lees meer

Wat is het burgerservicenummer (TIN)?

Het burgerservicenummer (TIN) is een persoonlijk nummer die word gebruikt voor taks doeleinden in uw belasting land (d.w.z. het land waarin u belastingen betaald).

Lees meer

Wat is er nodig om mijn rekening te verifiëren?

Klanten zijn verplicht om hun rekeningen voor identificatie- en veiligheidsdoeleinden te verifiëren in overeenstemming met onze klantenonderzoek procedures

Lees meer

Hoe kan ik mijn telefoonnummer verifiëren?

Om uw telefoonnummer te verifiëren gaat u naar het hoofdscherm op het platform van Plus500 → klik op "Menu" → “Rekening” → “Controleer account”

Lees meer

Hoe verifieer ik mijn betaalmethode?

Fondsen die op uw rekening zijn gestort moeten afkomstig zijn van een betaalmethode die op dezelfde naam staat als de handelsrekeninghouder van Plus500

Lees meer

Hoe kan ik mijn rekeningdetails updaten?

Om de geregistreerde persoonlijke gegevens te veranderen in uw handelsrekening (Op het scherm “Saldobeheer” / “Persoonlijke gegevens”), dient u contact met ons op te nemen voor de reden van deze verandering

Lees meer
Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden? Contacteer ons!
E-mail

CFD's zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico met zich mee van snel oplopende verliezen. 76,4% van de retailbeleggers lijdt verlies op de handel in CFD's met deze aanbieder. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe CFD's werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.