Waarom heb ik mijn verificatie brief niet ontvangen?

Afhankelijk van het land waar u woont, kunt u ons vragen om een brief voor adresverificatie naar het postadres dat op uw handelsrekening staat te sturen. In sommige landen is deze dienst echter niet mogelijk. Om deze brief te vragen, meldt u zich aan bij het Plus500 platform, klik op "Menu" → “Rekening” → “Adres valideren” → “Stuur me de brief”. Als u de brief niet binnen 3 weken ontvangt, moet u de juistheid van het adres op uw rekening verifiëren en indien nodig contact opnemen met ons ondersteuningsteam. U wordt in ieder geval verzocht om ons te voorzien van een document (foto/scan van een energierekening/bankafschrift) om uw adres te verifiëren, in overeenstemming met onze wettelijke verplichtingen.

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden? Contacteer ons!
E-mail

CFD's zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico met zich mee van snel oplopende verliezen. 76,4% van de retailbeleggers lijdt verlies op de handel in CFD's met deze aanbieder. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe CFD's werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.