Waarom is mijn storting mislukt?

  • Voltooiing van het rekening verificatieproces: in sommige gevallen verschijnen stortingen niet op uw rekeningsaldo totdat het rekening verificatieproces, of de betaalmethode verificatieproces is voltooid. Mocht dit het geval zijn, wordt u hiervan in kennis gesteld.
  • Voltooiing van het stortingsproces: zorg ervoor dat u het volledige stortingsproces heeft voltooid. Als u bijvoorbeeld een storting maakt via PayPal/Skrill (als deze methode beschikbaar is in uw regio), bent u verplicht om de storting te voltooien via de relevante e-wallet webpagina.
  • Betaalmethode voor één rekening: een betaalmethode kan alleen worden toegepast op één rekening. U kunt niet met uw debet/creditcard of elektronische-wallet storten, als dit al wordt gebruikt voor een andere handelsrekening.
  • Stortingslimiet: als u een foutmelding ontvangt dat u een stortingslimiet heeft  bereikt, of als u door een andere reden niet in staat bent om te storten, kunt u contact met ons opnemen voor meer informatie door te klikken op de koppeling “E-mail ons”.
Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden? Contacteer ons!
E-mail

CFD's zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico met zich mee van snel oplopende verliezen. 76,4% van de retailbeleggers lijdt verlies op de handel in CFD's met deze aanbieder. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe CFD's werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.